אתגר PUSH & SHAKE
נביעות

על הפרויקט

הבריף:

לגרום לצעירים להתנסות במוצר החדשני של נביעות – לחיצה על הפקק וערבוב כדי להפוך את המים למיץ.

החידוש:

היינו הראשונים להשיק אתגר באפליקציית ריקודים חדשנית בשם מיוזיקלי (שהפכה עם השנים לטיקטוק).

הפעילות:

את הפעילות במיוזיקלי הובילו יוצרי תוכן צעירים ואהובים על ידי קהל היעד – סטפן לגר ואנה זק, הם הוציאו ריקוד מיוחד שהדגים את השימוש במוצר וגרם לנחשקות בשימוש שלו. הריקוד לווה באתגר ריקוד שהצעירים באפליקציית הריקודים היו צריכים לחקות. הריקוד הושק בארוע “אליפות המיוזיקלי של ישראל” שהופקה ע”י טינק.

התוצאות:

מקום ראשון במדד הפרסומות של גלובס, 2 מיליון צפיות לסרטון האתגר, מאה אלף אינטרקציות ואלף סרטוני השתתפות באתגר!

דברו איתנו