על הפרויקט
הבריף:
יצירת חיבור בחודש הגאווה לקמפיין האירופאי של הרשת, המשלב בין ביטוי עצמי והעצמה נשית, גאווה ואופנה.
הסיפור:
אופנה מאפשרת לאנשים לצאת מהתוויות שלהם ולהתחבר למה שמאפיין אותם, להרגיש חופשי לבטא את עצמם דרך הלבוש. המטרה היא לאפשר לקהל הצרכנים הצעיר לקדם שיח חופשי, ולהבין כמה כוח יש בכל אחד מאיתנו להביא לשינוי וקבלה בחברה שלנו.
הקמפיין:
הצגנו שלוש נשים שונות בחברה שלנו – טרנסית, לסבית וסטרייטית שלא נותנות לשום דבר להגדיר אותן. אלה הן דורין, ז׳קלין וג׳ואל – שבאות לספר לכם את סיפור הגאווה האישי שלהן בהפקה צבעונית ומלאה בסטייל, בעמוד האינסטגרם של פוט לוקר.