Kotex Close Friends
קוטקס

על הפרויקט

הבריף:

בניית קהילה סביב המוצר (היגיינה נשית) תוך חיבור אינטימי לעולם התוכן של הצרכניות, העצמה שלהן וביסוס מערכת יחסים הדדית בינן לבין המותג לאורך זמן.

החידוש:

שימוש ראשון בישראל בפיצ’ר הClose Friends בפעילות מסחרית.

הפעילות:

בחרנו 9 שגרירות צבעוניות שיצרו עבור המותג תוכן רלוונטי והרכיבו תמונה אחת מגוונת במיוחד. כדי לצפות בתוכן השגרירות, העוקבות ביקשו להצטרף ל-Close Friends של Kotex. בצורה כזו הן יכול לפנות לשגרירות ולבקש מהן לדבר על הנושאים הבוערים שמעניינים אותן – הכל תוך שמירה על האיזון שבין אינטימיות לפתיחות.

דרך שימוש בפיצ’רים כמו סקרים ושאלות פתוחות, העוקבות קיבלו ערך מוסף על סוגיות שמעניינות אותן במיוחד כמו דימוי גוף חיובי, העצמה נשית, חיזוק ביטחון עצמי וכו’.

המוצר השתלב באופן אותנטי בתוכן: השגרירות עודדו את העוקבות לקבל את ערכת ההתנסות של Kotex ומעל הכל – האג’נדה של המותג, #SheCan, ריחפה מעל כל הפעילות ויצרה חיבור עמוק עם הקהל.

התוצאות:

14,500 חברות בקהילה, 2,500 אינטרקציות לסטורי, 100-500 הודעות DM בכל שבוע

* הפעילות זכתה בפרס SPOTLIGHT בתחרות קריאייטיב של גלובס ופייסבוק ישראל.

דברו איתנו