על הפרויקט
הבריף:
סמסונג רצתה לפנות לדור הצעיר במסגרת ההשקה של הגלקסיה נוט 20 אולטרה. איך נראה שהמכשיר הזה מושלם לכל מי שמתכנן לעבוד בייצור תוכן? מיצוב סמסונג בתור כלי צילום הוידאו הראשי לטיקטוק, יצירת סרטונים על ידי משפיענים.
החידוש:
שיתוף פעולה ראשון של טיקטוק ישראל בפעילות יצירת תוכן
הפעילות:
בחרנו 8 יוצרי תוכן מובילים מז’אנרים שונים שנכנסו לוילה על מנת ליצור תוכן עם הגלאקסי החדש במסגרת סדרת רשת שלא הפסיקה ליצור תוכן – כשהמשתתף התשיעי נבחר מתוך תחרות רשת בת מאות משתתפים. כל יום ציוותנו שני יוצרים תוכן באתגר ליצור יחדיו סרטון ויראלי תוך 90 דקות – במידה והם הצליחו הם זכו בפינוקים מתנת סמסונג. שלושה יוצרי תוכן מומחים שימשו כמנטורים וגם כשופטים, ובסוף הפעילות הם בחרו את הזוכה הגדולה שזכתה לככב על מסכי ענק בעזריאלי וברחבי הארץ.
התוצאות:
1.5 מיליון אנשים צפו בסדרה ביוטיב ונרשמה עלייה של 6.5% בסאבסקרייברס לערוץ היוטיב של סמסונג. בנוסף לטיקטוקים נרשמו 6.8 מיליון צפיות של 2 מיליון צופים שונים, והערוץ בטיקטוק צבר 30 אלף עוקבים חדשים.