פרק 13 – כוחן של קהילות מותג, סופר-פארם יאנג – הצ'קריות של סופר-פארם

סופר-פארם הוא מהמותגים הראשונים שהבין את כוחה של קהילת מותג ואת החשיבות לתת לצרכניות את הבמה ואת המקום להוביל ולהשפיע. יחד עם טינק הקימו את קהילת הצעירות, סופר-פארם יאנג, שבה חברות אלפי צעירות – "יאנגיות" – שמשתפות ומעורבות בפעילות השותפת סביב עולמות התוכן שלהן ושל המותג.
בפרק של היום יצאתי להבין מה התפקיד של מותגים בחייהם של בנות הנוער והאם יש למותג את הכוח להעצים אותן ולתת להן תחושת שייכות ומשמעות.
כדי להבין לעומק את הנושא פגשתי את ירדן ומור, צ'קריות בקהילת הצעירות של סופר-פארם יאנג, בשיחה בה ניסינו להבין מי הם המשפיענים החדשים. אך בניגוד לכל מה שידענו בעבר, אלו הם לאו דווקא אותן אושיות רשת שיש להן הרבה עוקבים, אלא דווקא כאלה המייצרים תוכן ובעלי רצון אמיתי להשפיע.
הן סיפרו על מערכת היחסים שלהן עם חברת סופר-פארם, הסבירו מי הן הצ'קריות ואיזו השפעה יש להן עצם ההשתייכות לקהילה. העלינו גם איך זה כשנותנים לצרכניות לסקר מוצרים ולצפות מהן להגיד את האמת גם כשהיא לא תמיד נעימה.
האזינו לפרק לעוד תובנות והצצה לעולמן של הצ'קריות.

יוטיוב-https://youtu.be/m0WwfWhDsx0
ספוטיפי-https://spoti.fi/3wCpjyS
אפל –https://apple.co/3NUORO

דברו איתנו