מי אנחנו

היי, אנחנו teenk.
משרד פרסום, שיווק ותוכן המתמקד בבני נוער וצעירים.

כבר שני עשורים שאנחנו עובדים עם המותגים הגדולים ביותר בישראל ומייצרים להם חשיפה משמעותית בקרב נוער וצעירים, מתוך הבנה שהם אלו שיהפכו לצרכנים משלמים, וזה יקרה מהר יותר ממה שהם חושבים.

אנחנו מבינים יותר טוב מכולם איך להניע בני נוער וצעירים, פשוט כי אנחנו פוגשים אותם כל יום: בשיחות פתוחות, בקבוצות מיקוד, בסקרים, בפעילות חברתית ועוד.

בזכות החיבור לשטח, השקעה אדירה במחקר וגישה חדשנית עם הפנים קדימה - אנחנו מצליחים להרים ללקוחות שלנו קמפיינים פורצי דרך שהופכים בני נוער וצעירים לשגרירים נלהבים של המותג לשנים ארוכות.

חיבור לשטח זה הכל

כבר בתחילת דרכה של teenk בשנת 2006, היה לנו ברור דבר אחד: בני הנוער והצעירים הם אלו שינהלו את העולם של המחר. ולכן, אם רוצים להגיש להם פרסום אפקטיבי, אין מנוס מאשר לפגוש אותם, לנהל איתם שיח בגובה העיניים, ללמוד את השפה, התרבות, החלומות והערכים.

עם החזון הזה, המשכנו לפתח את הייחודיות שלנו כמשרד פרסום שמשקיע המון במחקר: ערכנו סקרים, הזמנו בני ובנות נוער לקבוצות מיקוד, נתנו להם מקום בשולחן קבלות ההחלטות ושילבנו אותם בתהליך הקריאייטיבי - הכל כדי להציע ללקוחות שלנו פרסום מוטה צרכנים ולא מותגים.

בשנים הראשונות בנינו גם את קהילת הטינקרים: קבוצות של בני ובנות נוער שנפגשים באופן קבוע, יוצאים לפעילויות משותפות וחולקים אהבה לרשתות חברתיות, שיווק ומדיה. ראינו בעיניים שלנו איך הצעירים שבראשית הדרך נחשפו למותגים שפנו אליהם בשפה שלהם, ממשיכים לשמש כשגרירים נאמנים גם בשנות ה30 לחייהם. לא מעט חברים מתוך קהילת הטינקרים הזו, אגב, השתלבו היום בתפקידי מפתח בעולם השיווק, הפרסום והתקשורת.

הדרך להניע נוער היום: לדבר אג'נדה

מודל ה-Brand Movement נולד אצלנו בשנים האחרונות על רקע חילופי הדורות והנזקים המתבררים ממהפכת הדיגיטל (קיטוב, בדידות, פייק ניוז וכו'). הרעיון הוא הוא פשוט: דור הZ ודור האלפא מרוכזים פחות בעצמם, פעילים יותר חברתית ואפילו בוחרים להתנתק מהדיגיטל כמה שאפשר (כן כן…).

אי אפשר להניע אותם לאהוב מותגים, אבל אפשר להניע אותם לאהוב אג'נדה. ולכן מותגים שרוצים לפנות לבני נוער וצעירים - חייבים להציג אג'נדה ברורה.

המודל הזה מלווה אותנו כמעט בכל קמפיין שאנחנו מעלים ללקוחות שלנו בשנים האחרונות. כדי לעשות זאת ולמקסם השפעה, אנחנו מקפידים להיות נוכחים בכל הפלטפורמות העדכניות, להתחבר לטרנדים העדכניים, לייצר טרנדים בעצמנו ולעבוד בצמוד עם יוצרי תוכן פופולריים בעלי אג'נדה ברורה.

teenk team

טינק עברה התפתחויות רבות והתאמות לנוער המשתנה ולשוק המשתנה בהתאמה אליו ב-18 השנים מאז היווסדה - היום החברה מונה כ-30 עובדים ועוד עשרות פרילאנסרים בתחומי קריאייטיב, מוברים, קהילות, סושיאל, עיצוב, משפיענים, ניהול פרויקטים, הפקה, אסטרטגיה, מדיה ועוד.

דברו איתנו